friiiidagggyy

tjohooo! nu är jag hemma i tinas fin fina hus!
vi typ hoppar runt och dricker te och spelar teater och pratar med tinas kille och provar kläder och svettas och funderar över livets stora frågor och läser tidningar och böcker. ja alltså normala saker, jag älskar att vara hos tina! så myysigt här.

sen kommer katta tess och co och vi ska UTTTTT! yippi. är fett taggad fastän mitt huvud gör ont, AJ! vet inte varför. trodde de var för jag hade dåliga linser, men nää de var de icke. vet inte vaaaad men skit samma, man lever bara en gång så nu kör vi! tina har tjatat hela dagen på att hon vill börja dricka.

jag ska inviga min vodka mango som jag fick av världens bästa tjejer. hoppas den är god! kan skriva en utvärdering imooorgon!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0