gluffardag

helloooii! dagen har som vanligt varit chill (alla våra dagar är otroligt chilliga nuförtiden) började nio och hade två lektioner, först svenska där vi kollade på en ASSSSSS tråkkkig film om august strindberg, somnade nästan. sen kemi där vi gjorde en labb som var helt okej fastän jag och hon jag jobbade med misslyckades lite och de stänckte massa farlig syra över oss, men vi överlevde eftersom vi hade rätt utrustning! najs tyckte vi och sen slutade lektionen och dagen var över. såå vi begav oss till matsalen för att inta lunch, fiskgratäng typ gott!! sen ja vad gjorde vi sen, jag och katta följde lollo till tåget, men när vi kom till tåget ångrade hon sig och vi gick tillbaka till skolan och satte oss i bibblan och spelade spel på datoorn (beroendeframkallande) sen hade katten psykos men vi chillade vidare och blev sugna på chokladbollar och gick till pressbyrån och köpte de, åt så jag blev prooopppppmäätt!! sen hämtade jag katten som hade slutat sin lektion så vi åkte in till stan, trots att jag var otroligt mätt så köpte vi varsin dricka som gjorde oss ännu mättare.. vi vandrade runt lite, vid svampen på stureplan hade de gjort ett skämt och de var massa människor som stod med heltäckande kläder och städade svampen med en diskborste typ.. vi gick till bikbok och hm och shoppaade lite, eller jag gjorde! inte bra för plånboken men kunde inte låta bli.. sen ville vi äta lite mat för vi var sugan på de så vi gick till donken och åt, blev ännu mera mätt!! och sen fortsatte vi vandra runt lite och hittade en najs affär där de hade billiga men snygga skor! yey! sen träffade vi på sandra för vi skulle ha ett möte med henne om att vi ska fiixa en feeest! så hon bjöd oss på kaffe och fastän vi var otroligt mätta så kunde vi inte tacka nej! som ni nu förstår har jag ätit väldigt mycket idag, och de var inte slut där, när jag kom hem nu åt jag middag! är så otroligt mätt, skulle nästan kunna kräkas:( inte kul. och snart blir de till att träffa 91 bäst som är saknade, eller de var ett tag sen jag träddade alla tillsammans, iofs kunde inte sara, men henne träffade jag imorse på bussen! men korgi var ett tag sedan. hur som haver ska de bli najs!!!!!!!! ska snaaaart gå typ..

de var hela min underbara dag och ännu är den inte slut ännu!!!!!!!!
tihiihii pusssssssss

nu blev de en fin bild också för att bloggen ska bli lite roligare. jag och VÄRLDENS bästa tina i fredags!!! vi är bääääst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0