happy torsdag

tjoooohooii, en väldigt trött nos som skriver nu! men jag ska inte klaga, för idag är de torsdag, och alla som går i spånga (och många andra har jag märkt) är lediga imorgon:D bättre kan de inte bli! så ja jag är glader ändå!

idag var de spexfoto klockan 08:00 så vi befann oss i skolan halv åtta, vääääldigt trötta, vi spexade till oss lite och alla blev as snygga! irriterande nog var inte fotografen där förän halv nio.. menmen så kan de gå.. jag var tjuv och hade randiga kläder och handbojor och kofot och smuts i ansiktet och såååå! resultatet visas någon gång!!

sedan hade vi hål fram tills typ halv ett?? så jag och lollo åkte till mc donalds och åt frukost typ toast som var as goda men mycket slajmig ost. sen till plopppieloppies salong i ålsten och hon klippte lollos hår finfint, såg inte jätte stor skillnad men hon var en nöjd flicka iaf:D sen tillbaka till skolan för lunch och sedan biioloogiiproooooovvv.. och min hjärna är inte världens smartaste så jag blandade ihop allt känns de som. hoppas på g iaf. måste få g.

jaja sen hände lite mer saker och tinas chrille kom till skolan:)

igår när jag skulle åka hem från skolan tog jag fel buss:( fick ett sms från katta där de stod: elsa jag hoppas du är medveten om att du sitter på 116? ja och då var jag medveten om att jag var påväg åt helt fel destination.. hamnade i vällingby och fick ta tunnelbanan hem.. bravo för mig! kom hem levandes iaf, aningens chockad.

snaart ska jag köpa gymkort på åkes! hurt ska de bli nu! sen idol! sen ska jag FÖRSÖKA plugga lite så jag slipper göra massa i helgen.. för imorgon ska jag träffa lisisgirl och åka till danderyd och hälsa på gamla jobbet, sen förhoppningsvis träffa mathilda på kvällen och ha kalaskul. sen på lördag 9111111111111 som vill och pallar utgång!!! sakna tutt enormt mycket<3 så allt de ser jag fram emot mycketmycket.

nu fick jag sms och ska läsa de!!!1 pussssssiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0