heeeeeeeeeeeeeeeeelg :d

känns som att jag på senaste tiden skrivit mina inlägg direkt efter ploppieloppies, men nej de finns ingen tanke bakom de, de bara blir så! måste vara något som bara blir 259 meter ifrån varandra..

iaf HEJ! idag är de fredag, för mig kan den kallas segfredag, har kännt mig som en död potatissäck hela dagen, och onajs som en potatissäck!! uuuuuschhh, men som tur var har vi en dusch hemma och den använde jag för ett tag sedan så nu känns de lite bättre;) har även ätit mig proppismätt, inte kul:( hoppas de släpper snart.

ikväll blir de utgång med chrissee och niiiiico, de var länge sedan chrisse hängde på så de blir najs!! var iofs otroligt länge sedan alla 91 var ute tillsammans.. typ rhodos? (känns jätte länge sedan nu) såå någon gång hoppas jag att de blir alla, när alla är rika och hhhhhelt friska:) ja vad mer ska man säga nu då? vi har bestämt (eller vet inte om vi bestämt, men jag tror alla tre vill de) att vi ska till något nytt ställe!! så är uppskrivna på fyra ställen nu (varav tre vi inte vart på) såå de blir nog najs!!!!!!!! frågan är vilket! de får tiden visa.

nu ska jag nog börja fundera på vad jag ska klä mig i för något ikväll? hmm alltid lika svårt..

jaja jag vill se millas kortis hår:D så om du ser detta får du sända ett telegram/brev till mig med resultatet1!! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0