kvällii

sitter här med tandborsten i munnen och ska strax hoppa i säng :) hade kort dag i skolan idag, och efter de tog jag en snabbis förbi staden och tittade på skor, hittade några fina(a) sen hurtade jag mig till åkeshov och simmade, skönt!
kom hem och blev arg för att inte internet funkade, så jag bakade pizza med mamma istället, den blev suupergod :) och nu har jag myst hela kvällen med min älskling!
imorrn blir de praktik och jag har inte ångest, ska klippa lollo och slinga och klippa mamma, kuli :)
och på fredag är jag leeeeeeeeeeeedig! då blir de mys med älskling eftersom det är våran 11månaders dag (a)
lördagen bär det av till täby för att kolla när jossakossa tävlar, spännande :) ch på kvällen blir det uuuuuuutgång :) bara najsiga dagar kvar på den här veckan ju :D puss och godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Blev din mami lite mörkhårig nu då? :D



(ps.. jag har en lång utväxt som vill bli blond..)

2009-09-24 @ 22:02:43
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0