lilllöööörddii

tjooooohoooo!!
idag ringde klockan mega tidigt och jag steg upp och kikade ut genom fönstret och de regnade massor=usch. sen kom jag på att jag drömt väldigt konstiga saker inatt, fast kommer inte ihåg allt. drömmar kan bli så konstiga:p sen var de bara att skynda och göra i ordning sig och käka frulle. eftersom jag fortfarande inte hunnit fixa busskort blev de att cykla till skolan idag, i regn!! usch på de. men kom fram och hade tre lektioner sen lunch, typ någon fisk som var lite konstig. och sen en lektion till plus lite projektarbete på de. jobbigaste dagen! fastän den egentligen inte är SÅÅ jobbig. jag och tina jobbade iaf på projektarbetet och åt snask, de var gott och blev jätte mätt. sen var de bara att sätta sig på cykeln och cykla hemåt, denna gång utan regnjacka och istället i bara linne. skönt! kände mig fett hurtig iaf, najs de! kom hem och pluggade lite, ska ringa runt till massa ställen och ta reda på fakta om en person man valt, typ adress och hur många barn den har och vad den har för bil, vart den pluggat, om den betalt tvlicens och massor. så stog i typ 43846 telefonköer! jaja sen var de middag och efter de träffade jag en gosig vän och vi snicklisnackade som vanligt. väldigt bra är hon iaf. sen hem och duscha och nu sitter jag här. börjar sent imorgon men måste upp imorgon och ringa några till telefonsamtal för en del hade bara telefontid på förmiddagen. men vii fåååår seee!!!!!!!!

längtar till helgen iaf. pussplopp.

Kommentarer
Postat av: sabina

fin blogg ni fått! :D

2009-09-02 @ 23:39:38
URL: http://sabinaamanda.blogg.se/
Postat av: Eddie

Förstår mig inte på folk som kallar onsdagar för "Lill Lördag." :p

2009-09-03 @ 00:14:52
URL: http://mreddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0