ett låååångt inlägg

göödmööörgöön! måste berätta lite om london till att börja med. eller england rättare sagt. kom dit på lördagen ganska tidigt, träffade elias och gick i lite affärer. bodde på ett hotell/bead and breakfast typ, där man absolut inte fick röka på rummen, ändå stank de as mycket rök så man fick ont i halsen typ. men annars var de najs. promenerade en del, fikade. åkte till staden där elias bor och träffade hans värdtant och åt och så. gick förbi huset som mamma bodde i för 30 år sedan (!!!!!). och såååååååånt, chillade helt enkelt. sen på måndagen på morgonen åkte vi till london. träffade milla och mariellie på dagen och vi vandrade runt och fikade och sååå. sen vandrade jag hem och hämtade min moder och träffade dom igen och åt på en italiensk restaurang. sen följde jag med kusinerna till deras rum och vi förade lite och fixade oss och såå. sen gick vi ut, till tigertiger. var jättestort och AS bra musik, inte en ändå låt man inte kände igen (eller jo, en michael jackson låt, men den kände ju rump och själsfrässe igen så de gjorde inget) drack billiga shootar och massor med redbullvodka, tror jag det var? sen var de någon elak människa där som snodde min mobil, då blev jag lessen och vi letade och frågade alla som jobbade där men icke, den var borta. en halvtimme senare är rumpis mobil också borta:( ännu mer suck. letade ännu mer men icke den heller. blev lite ledsna och så men stannade tills de stängde och de var ändå najs. men inga mobiler fanns då heller. så vi gick därifrån och jag åkte hem ensam i londonsgator till en orolig moder.

nästa dag gick jag dit och kollade, ingen mobil då heller. skulle träffa milla och marielle men eftersom vi inte kunde få kontakt så missade vi varandra på något jobbigt sätt. träffade mamma och letade stundentklänning, hittade ingen:( paniiiiiiiiik. får leta här hemma. träffade milla och marielle av en slump. aaaaaaa sen var de kväll och vi åkte till flygplatsen. och där tappade mamma också bort sin mobil, suuuuuuuuuck. som tur var va de en dam som hittade den. fjuuuuuuuuuuuuuhhh.

när vi kom hem deckade jag på en gång, kändes som jag hade feber. dagen efter (igår) var de bara att kuta till pressbyrån och köpa comviq startpaket. kände mig återigen lite levandes när jag kunde smsa, dock med en gammal mobil jag har hemma.

de var de. sen träffade jag nicopico och hon fick sina skoooor jag köpt till henne. och hon var så nöjjjjd såå!! på kvällen följde jag med bananen&korgi till nivå och chillade med dom och några från deras skola. sen skulle de ut men då åkte jag hemåt och sov, sköööönt.

idag ska jag jobba, segt. eller inte så segt, ska bli kul faktiskt. fastän jag inte jobbar med några roliga (förlåt om ni läser våran nosblogg) men hoppas jag inte är för hes och hostig för då blir de lite pinsamt. men ska vila mig och äta glass (de är okej att vara beroende av BJ när man har ont i halsen).

och typ nuuuuuu lägger dom upp finalavsnittet av PH på webbtvn. jag ska kolla NUUUUUUUUUU. tror jag vet vem som vinner, men inte säker. spääännande iaf.

hoppas ni njöt av mitt låååånga inlägg. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs<333<3<33<3<3<33<3<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0