GLAD PÅÅÅSK :)

påskafton och jag har typ varit otroligt aktiv idag! gymmat, varit och handlat, promenerat, lagat mat, ätit lunch, duschat, fixat påskägg, och snart blir det påskmiddag och lite så här hemma :)

första skivan för året var vi på i torsdags, och det va kuuul! först åt mi middag tillsammans och mös, fixade ocg förade lite, helt perfekt liksoom :)
kom hem till sängen vid halv fyra och sömnade sött..
vad hände igår då? jag promenerade och lekte med bästis!

jag ska verkligen försöka komma överrens med min mobil nu så kanske den kan tänka sig att ladda över alla bilder till datorn (som är återupplivad och jag är lycklig) för det skulle ju vara kul.. menmen, puss och glad påsk, jag kommer rulla fram imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0