nu e de freeeedagsmys, om de så e de sista jag gör!!! nu e de slut på veckan de e dags för fredags MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!





i onsdags vaknar jag 25 minuter innan jag börjar och kommer till skolan fem minuter sent.
i torsdags vaknar jag 45 minuter efter jag börjat.. men hinner till mitt och tinis syomöte typ 30 minuter senare iaf!
så har gått runt och varit väldigt onajs de två dagarna.

idag vaknar jag två timmar innan jag börjar och kommer till skolan en timme innan vi börjar. så idag har jag varit snyggggg skall ni veta!!!!!!!!!:D

så vad har annars hänt på senaste tiden? skola, prov i djursjukvård (jag tyckte de var svårt, alla andra tyckte de var as lätt), köpt present till tinis, pluggat, blivit påkörd av en bil med nico (aaamen nästan då), kollat på när rumpi ätit lunch, hmmmmm burit världens tyngsta påse någonsin med boi.. och jaaaaaaa levt livet.


och nu eee det: FREEEEEEEEEEDAGSMYS. imorgon fyller tinis år, det firar vi med att ha middag hos henne idag. blir väl 14 personer eller vad de nu var. grillning, tårtätning och massa mys blir de nog:) najs att chrisse å sara tar bilen så man kan bli skjutsad hem inatt.

å imorgon blir de jobb.

OCH JAG ÄÄÄÄLSKAR ATT VÄDRET E FINT IDAG! mitt hjärta blir helt varmt och skärt.

nu måste jag äta något innan jag seriöst avlider av hungersnöd!!!

pussiluski<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0