nu ska jag llleeeva (det lilla) livet

fööööörlååti för lite dålig uppdatering. men har gått i skolan hela veckan och jobbat måndag, tisdag och onsdag. de har gått bra och de e kuuuuul. kan typ längta efter att jobba! men idag var de bara skola. hade rättskunskap, foderlära och kemi. kemin kan ju typ väldigt gärna dö för den e as jobbig. jag och katten gav upp och lekte med våra plånböcker och åt sockerpiller. till och med det är roligare än kemi.

sen åt jag och lollo massa munkar, de var jätte gott och pratade högt om saker på bussen så alla gamlingar måste trott att vi var konstiga. men de stämmer ju iofs att vi e. vi åkte vårat favorittåg (nockebybanan) till ålsten och till big boi som klippte lollo fin. och plattade håret. superbra blev de!

sen åkte jag hem och sov. de var skönt. inte lika skönt att vakna iofs. middag... ännu mera chill. sen prom med världens bästa banan, vi e så coola så alla som ser oss på gatorna borde dö av avundsjuka. därför att nico e så himla bra. för hon vann världens bästa tävling och fick krama bobby. och tina va så snygg. ångrar grytm att jag inte var där och kollade. men stolt ändå<3 vill också vinna en cool tävling;(

nuuuu skaa jag nog soooova. snart iaf<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

rumprumprump lilla lilla livet livet livet :)

2010-04-17 @ 01:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0