påsklovet är kommet<3

nu e de ppååååååååååskloooov!! försökte komma på en sång om de idag i skolan men de gick inge bra.

igår jobbade jag hela kvällen och var en duktig flicka. men i slutet var jag as hungrig som vanligt (får ju ingen rast) så jag var as irriterad på alla. hoppas ingen märkte det bara.. dröjde en och en halv timme att åka hem..... snaaaaaaaaaark och sen var jag uppe länge så imorse var jag:

DÖÖÖÖÖD!!

messade nakenkatten och frågade om vi skulle hoppa första lektionen. svaret blev ja! och kunde sova lite till. de var skönt. sen var de två lektioner.

sen har jag lurats lite idag och blivit lite lurad(a) hihi de e ju första april.

snart ska jag träffa ploppie och vi ska vandra mot ängbyplan. jag ska köpa sushi. de andra ska köpa wook. fattar inte själv hur jag kan dissa wooken egentligen.. världens godaste ju. kanske ångrar mig.. men e grymt sugen på sushi iaf.

å ikväll blir de årets första skiiiiiiiiiiiiiva. WIE! kissies skiva på k15 (eller?) tema: kommer direkt från. jag och nico vet inte vad vi ska vara: sängen, stranden, fotbollsmatch? HJÄLP! har med mig lite av varje iaf och sen ska vi ut och föra och sååååå<3

jag e hungrig!!!!!!!! give me sushi NU tack<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0