PUSS PÅ OSS

tjuuuuuuuuhuu. nu har min cooling nos redan uppdaterat om helgen men jag kan väl göra detsamma. eller skrev ju i lördags innan vi skulle ut. och var som sagt på sabinas skiva och de var as najs!!!! vi var indianer! hade som sagt bilen i liljeholmen av alla ställen på jorden så vi fick skjuts hem av supertutten sara:)

söndagen blev sömn, prom, städning av balkong, god lunch och typ rensning bland kläder i källaren. på kvällen vandrade jag hem till den coola mannen och vi fixade oss lite. blev till två indier med prick i pannan. skulle på amandis skiva och träffade linn, dana, carro mfl på nivå och förade. sen mot gamla stan och olearys där de var. de var najs. jag och mannen satt mest och pratade och mös men de var najs. drog därifrån så vi hann med sista tunnelbanan, SKÖNT DET. sen hem och sussa. skola idag, hoppade första lektionen som ändå var oviktig. sen viltvård och rättskunskap. och idag bet katta mig:( jättehårt. aj på de.

jaaaaaaaaa vad ska man hitta på nu? borde verkligen jätte mega super duper otroligt väldigt mycket plugga nu. men orkarrrrrrrr verkligen inte. fy fan vad dålig man kan vara!

från sabinas skiva:

hejhej lixom.

jag ser ut som ett litet knubbigt baarn.
fast nu kom jag på att de kan bero på att jag och plopp hittade baguetter och åt massor och tog med oss och tuggade på. därav uppsvälda kinder!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0