release me

söndag idag då, och mitt lilla huvud mår väl lite som det förtjänar, men vad gör de igentligen..
dagen igår var ju som sagt bra, och middagen var som påskmiddag ska vara! sen bar det av till hässelby och det var hur trevligt som helst, men sen slutade kvällen lite mindre roligt, men alla överlvevde, alla kom hem hela och alla lever fortfarande idag, så det gick bra! halv fem imorse hoppade en liten trött victoria ner i sängen och somnade sött.

idag har vi sovit läääänge! jag har ätit massa godis, övningskört och handlat söta skor! ikväll vankas grillade hamburgare (MMMMMUUUMMMMMS) och sen får vi se om denna fina kväll bjuder på bio eller något annat mysigt.

idag hittade jag skivan så att jag kan instalera och fippla så att jag ska kunna ladda in mina bilder från mobilen, tror ni inte att luckan där man ska ploppa in skivan har fastnat och inte går att öppna!? JO. så mycket suck på det.

menmen, så kan det gå.
puss på er.


Kommentarer
Postat av: Sara

Övningskört? :D Duktigt bästis :D <33

2010-04-04 @ 23:27:07
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0