saturdag

helloooiii! idag har jag varit världens duktigaste människa enligt mig själv. gick upp 10 över 8 och åkte mot jobbet. jobbade 7,5 timmar. har aaaldrig jobbat så länge på detta jobbet så de var något nytt. och jobbigt. och saom vanligt blev jag cp irritera på en del kunder, vill typ strypa dom. tur att jag inte gör det. och när jag slutade blev jag lycklig, och min diff var 0. ja man kanske inte fattar vad som menas med de, men noll e bäst att ha. om man har + eller - e de dåligt.

igår blev de mys med två av mina älsklingar. vi åt först god tårta. sen kollade vi på på discovery chanel och åt gurka (morot) och gurka. och dippade. och snackade skit och möööööööööös<3 och jag sov lite.

IKVÄLL BLIR DE SKIVA! sabinas:) ska bli kul! ska vara indianer. har ingen aning om vad jag ska ha på mig, men de får väl lösa sig på något vis snart. e lite död i min kropp och skulle gärna krypa ner under täcket (i världens skönaste säng som jag ja, e kär i) men jag ska inte göra de, för då skulle jag inte kunna gå upp. icke bra!!!

så nu mot garderoben och kläderna jag lånade av min man<3 sen träffa boi och tutti och vi ska ha AAAAAASSSS kul<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0