vink vink

hej å hå. jag måste ta en paus i mitt lilla kemilabbsskrivande. andas ut lite lixom. detta e INTE kul kan jag säga. och jag har tre labbar att skriva. så nää jag skulle inte bli överdrivet ledsen om någon kom och råkade döda mig idag. då kan man slippa detta. nu ska man inte säga så, för då kommer säkerligen någon människa läsa detta och komma hit och ta mitt liv:( så nä jag vill inte dö. men skulle gärna bli klar med detta.

men stackars mig ännu mer. jag har prov imorgon i djursjukvård. har haft den i 1,5 år och nu kommer feta provet över hela kursen. ÅNGEST! typ 150 glosor, massa häften, skelett, instrument, powerpoints och maaaasssor. men alla som haft provet innan sa att de inte var så svårt som man kunde tänka sig så mitt lilla liv kan nog andas ut lite granna:)

och ännu mera stackars mig. idag skulle jag och mitt utslag även kallad mollusken åka till doktorn. först gick vi lite vilse men sen hittade vi fram efter många om och men. sen kom den lilla doktorn och vi pratade lite och han kollade på molluski och precis som kurtan sa han att de inte var en mollusk och han visste inte heller vad det var. så han föreslog att en del av mollusken skulle få resa till ett laboratorium och testas. så han stack mig med en spruta och pillade med en vass grej och KLiIIPPPPTE i mig. jag dog av gråt och molluski skrek. sen viknade jag farväl av 1 mm av molluski som åkte iväg på äventyr. kommer sakna dig<3 och sen rann de massa blod och var jätte äckligt. nu är resten av mollusken instängd under ett stort plåster och kommer inte få känna vatten på hela dagen. :(:(:(

ja de var mitt äventyr idag om mig och molluski<3 snälla säg att du inte e hudcancer eller något sådant.

jaa nu måste jag plugga. JAAAAAAAAG    OOORRRRRRRRKAAAAAAAAAAARR IIIIIIIIIIINNNTEEEEEEEEEEE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0