beck today

hejsvejs. dags med lite uppdatering nu kanske kände jag. sist var typ studenten?

hela sommaren har typ gått känns de som. har jobbat, jobbat, jobbat och lite till. sen har de inte hänt så mycket känns de som. umgåts med vänninor och badat och sådant. har även fått världens sötaste finaste underbaraste lillebror. så söt. får visa en bild någon gång.

idag ska jag träffa lollo som jag inte träffat på seriöst två månader. känns så sjukt. hur man först kan bli van att träffa någon exakt varje dag. och hur man nu kan bli van att sakna någon. samma sak kommer de bli med tina som nu lämnat svealand och rest till basel för att stanna ett år (ETTT ÅRRRRRRRRRR!!!!!) helt stört vad jag kommer sakna henne:(:( men men. sådant är väl livet. och man man är äkta vänner håller man kontakten. annars inte och då är de synd men ja. fast jag vet att jag och tina aldrig kommer sluta ha kontakt. så jag kan känna mig lugn hemma i regninga sverige. och hälsa på henne i basel.

jag och lollo ska äta och se på beck idag. levande begravd.

En träkista hittas nedgrävd i en sandlåda på en lekplats i centrala Stockholm. I kistan ligger en välrenommerad åklagare. Beck och hans team konstaterar till sin fasa att åklagaren blivit levande begravd. De hittar kopplingar till ett MC-gäng där ledaren nyligen blivit frisläppt från fängelset. När ledaren senare hittas mördad i en liknande träkista tar utredningen en ny riktning. Ytterligare kistor upptäcks runt om i Stockholm där alla offer har blivit mördade på samma plågsamma sätt. Beck inser att de jagar en sadistisk seriemördare som spelar ett spel med dem och som hela tiden ligger steget före. När skall mördaren slå till igen och vem står på tur?

hjälp. men har hört att den ska vara bra. skulle precis kolla på trailern. men efter 3 sekunder stängde jag av den. vågar inte. har en känsla av att jag kommer bli as rädd under filmen. som tur har vi en soffa så får väl gömma mig under sleven typ.

men nu är jag ggggggggggllllad för nu e jag ledig tyyp två veckor!!!! och de har kommit lön och torsdag/fredag kommer skatteåterbäringen. så kan leva livet och shoppa och gå ut och bara chiillla. fint väder kom<3 synd bara att sara och vico åker bort. och milla med dessutom. men de kommer nog få de trevligt!!!!! såklart.

juste. idag fyller min mamma 49. ska på restaurang sen ikväll. och sedan får vi se vad som händer.

igår var vi hemma hos nico och chillade. jag, therese, vico, sara, milla och nico med såklart eftersom vi var hos henne. vi åt massor och pratade och möös! sen skjutsade rumpan hem mig. precis när jag skulle gå in genom dörren insåg jag att jag behöver en nyckel för att kunna låsa upp dörren. och då insåg jag att nyckeln då befann sig hemma hos nico. kul. men de mötte mig så jag kunde hämta den till mina trygga händer och komma hem till mitt gula hem. TUR!

ja nu blev de lite lååångt. måste göra i ordning mig NU!!!!!!! hoppas de inte blir regn idag.

POUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0