snart e de fredagsmys............

tjo. har blivit lite dåligt med bloggandet nu. (tänkte nämligen att jag skulle bli jätteduktig nu) iaf. så har jag träffat världens bästa vänner<3 myst. varit på typ 4 intervjuer på tre dagar, fjuh. och ja chillat. idag hade jag tänkt att inte göra något typ.. för visste inte vad, städa hela rummet:p men sen ringde donken och frågade om jag ville vara en söt människa och jobba och jag täänkte why not? så jag stressade dit och jobbade ett par timmar. sen gick helt plötsligt all ström. om man varit där vet man hur mycket ljud de alltid är. massa människor, musik, maskiner som brummar och piper, bilar som åker förbi och ja alla typ ropar. så ganska mycket ljud. nu blev allt knäpptyst:p de kändes lite skumt. ingen visste riktigt vad vi skulle göra...

men jag slutade typ då så jag gick därifrån. sen träffade jag katten i stan, vi minishoppade lite och fikade. mys som bara den!!!!!!!!!! en mycket saknad liten pungkatt.

imorgon e de FREEEEEDAGSMYS. får se lite vad de innebär. men jo de blir nog en braaa fredag känner jag på mig.

ikväll kommer även min bigiboiälsklingsbästa nos hem och min tuttifruttigulleminitutte!!!! party på de. och de kommer säkert vara megabruna:( fast skönt för dom såklart.

PUSS PÅ LIVET<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0