torsdagen 5 augusti

tudiluuuuu. blev inge beck igår. var lite spontana och ändrade oss till eclipse när vi stod i kön. den var braaaa!! och de var stört kul att träffa lollo<3<3<33333<3<3<3<3<33<3 också. såklart!

innan bion vandrade vi lite i affärer och jag shoppade ett puder och lollo massa schampon och sådant och lite till. sedan tryckte vi i oss varsin fet sushi. supersmarrigt! och sen biochips! gottgottgott!

på kvällen blev de restaurang, hjerta hette den typ och låg på skeppsholmen. de var gott! sedan rullade jag därifrån mot medborgarplatsen. (lyckas som vanligt sitta på tunnelbanan och MISSA medborgarplatsen och hamna i typ gamla stan:S:S:S:S blir så sur på mig själv då)

träffade kicken och therese och vi drack öl och pratade. sen följde vi therese och sedan vandrade vi sagta men säkert mot medis igen. åt på burger king och sedan reeesa hem. och sussa.

idag är de torsdag. så fort jag vaknade (11) skuttade jag hem till nico. sen kom cilla. sen kom wille och nicos föräldrar och stella. blev så glad för idag var första gången någonsin som jag kunde klappa wille! så himla mysig och söt. han morrade inte ens på mig!!! fast var lite rädd för att han plötsligt skulle ändra sig och inse vem jag var! vi bakade iaf hallonpaj och sen kollade vi på stockholm boogie! sen kom therese och vi chillade ute. en mysig dag:) sen ikväll köpte jag och nico chips och dipp. som jag snart ska äääääta! och sen inte försöka somna så sent.

längtar tills imorgon. om jag inte e för död så ska jag upp tidigt och fixa ärende. nicokicken erbjöd sig att följa med. skönt de! sen vet jag inte vad som händer, vill köpa en kameraladdare. på kvällen blir de utgång. nype!!!!!! längtar. de ska bli as kul. var så länge sedan jag var ute nu.

de var denna dagen. PUSS<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0