indianland

jag måååååste bara blogga en sista gång. de kan bli mitt sista blogginlägg i mitt liv ifall planet störtar. men nu hoppas vi att de inte blir SÅ! nu äter jag tomtegrööööt.

har chillat med lite vänner och fått julklappar de senaste dagarna! mycket bra greejjjer. och jaaaa igår hade vi luciatåg på mitt lilla jobb. de var så grymt fint, hade tårar inne i ögonen (dom rann inte ut) men SÅ fint. vill ha alla barnen med mig med hem<3

känns lite trist att åka. kommer missa phfinalen (ja mycket viktigt fastän jag är 90 procent säker på vem som vinner) kommer missa allt julmys och kalle anka. och kommer sakna mina vänner.
men 2 veckor är nada. ingenting. jag kommer få värme och se massa häääftiga coola grejer, hooppas jag.


hit ska vi bland annat!!!

PUSSILUSK<3333333333333

Kommentarer
Postat av: Sari

Ha det bäääääst tutteliten!! :D Kommer sakna deji! <333

2010-12-16 @ 12:22:40
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 19:42:51
URL: http://www.grinders.se
Postat av: korgen

i miss u snygging! hur har du det? <3

2010-12-25 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0