bara för att

SENASTE:
1. Dryck: te
2. Telefonsamtalet: thomas tror jag
3. SMS:
boet
4. Sång du lyssnade på: love story :P
5. Gången du grät: var nog någon dag sen 


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: jao
7. Har någon varit otrogen mot dig: nej
8. Ångrat något:
ja, men det finns inget att göra åt efteråt, så ingen idé att ångra det då!
9. Förlorat någon speciell person: ja

10. Varit deprimerad: klart jag har känt mig depromerad några gånger :P
11. Varit så trött att du somnat sittandes: flera gånger i veckan..!


ÅR 2009 HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: jo det har jag gjort
16. Fått ditt hjärta krossat: nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: jaaa, :)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: det tror jag faktiskt inte
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: det visste jag redan innan :)
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: ja, en hel del
21. Pussat någon: jodå :)

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: ingen aning, men msn är inte jätteaktiv :P
23. Hur många barn vill du ha: vet jag inte
24. Har du några husdjur: en liten hund :)
25. Vill du ändra ditt namn: ne, gillar väl inte victoria så supermycket, men skulle nog bli lite krångligt!

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: tror att jag åt middag med familjen, och sen träffade mina vänner :)
27. Vilken tid vaknade du idag: halv tio typ!
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: åt ben & jerrys (a)
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: inget speciellt som jag kan minnas nu.. :P
30. Senaste gången du träffade din pappa: typ nu?
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag är nöjd som det är? :P
32. Vad lyssnar du på just nu: pappa som sjunger..
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Max: haha, möjligt.. 
34. Vad gör dig irriterad just nu: hemlis!

OM DIG:

37 Vad är ditt namn:  Victoria Matilda Kalmbäck
38. Stjärntecken: fisk!

39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: norra ängby och nya elemenetar
41. Gymnasie: enskede gård
42. Högskola: så långt har jag inte kommit`^^
43. Hårfärg: ganska så brunt
44. Långt eller kort: lång skulle jag vilja säga
45. Längd: 178
46. Vad gillar du gällande dig själv: jag tror jag är en ganska trevlig person..?
47. Piercings: öronen!
48. Tattoos: ingen.. än så länge :D
49. Höger eller vänster: vaddå..?

 

DIN FÖRSTA:
51. Operation: ingeeen
52. Piercing: öronen
53. Tatueringen: men har ju ingeen
54. Bästa vän: saris!<3
55. Sporten du spelade: man kanske inte spelar gymnastik? i så fall fotboll!
56. Husdjur: älskade finaste govi :)
57. Vaccination du minns: fästing!!
58. Konsert: westlife (a)
59. Förälskelse: måste nog säga daniel på dagis.. :P
60. Alkohol du drack: asså.. om man inte räknar med att smaka mammas vin, så säkert nån äcklig vodka.. :P


JUST NU:
61. Äter du: ingenting
62. Dricker du: ingenting heller 
63. Är du på väg att: kolla min mobil
64. Lyssnar du på: ingenting
65. Väntar du på: att jag ska gå och sätta mig och plugga..


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja:)
67. Vill du gifta dig: ja de vill jag
68. Karriär i åtanke: det kan man undra..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: båda kanske (a)
70. Kramar eller pussar: pussar!
71. Kortare eller längre: längre
72. Yngre eller äldre: helst äldre
73. Romantisk eller spontan: måste man välja en?
74. Snygg mage eller snygga armar: haha båda :D
75. Tatueringar eller piercingar: tatueringar
76. Känslig eller inte: asså, lagom.. inte helt okänslig, men inte helt överkänslig heller :P
77. Ragg eller förhållande: just nu trivs jag i mitt förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: inget av det tack?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0