denna lilla dag

hejsan svejsan!!!!! nu e de sportlov, sköööööönt. inte för att jag ska sporta, men ändå. typ chilla totalt. men de e lite behövligt.

igår hade jag en liten stressig dag i mitt liv. stressade till skolan och kom försent, satt kvar och pluggade lite (typ duktighetspoäng till mig) in till stan och kolla kläder till kvällen, stressa till donkenmöte, stressa tillbaka till stan och handla. stressa till restaurang som jag kom för sent till. men åt supergod mat och god drink! gjorde i ordning mig på gondolens toa:p mötte marielli och vi åkte till nivåååååååå sen kom rumpi hoppandes och vi stressade från tunnelbanan till nype, dvs kutade i våra klackar. hann in!!!!!! tack daniel ifall du följer våran nosblogg och kan läsa de. hade en treeevlig kväll, fast var lite varmt, men hellre de än kallt. fick skjuts av vakten, tack vakt ifall du läser bloggen. sen sooooooooooov jag, de var så skönt. sen väktes jag, de var inte skönt. och dom frågade om jag kunde jobba, och jag råååkade typ säga ja. men var lika bra de så jag gjorde något vettigt denna dag. tog emot världens största beställning, typ 12 menyer..... jag dog lite smått. glömde alla pommes frites, de blev lite sura. hungrade ihääääääl eftersom jag inte ätit någon frukost så när jag slutade (4) var de mmmmmmmmat som gällde. sen bussen till spånga och möta nico och frysa lite i regn. sen heeeeeeem.

till mera mat. och om 33 minuter börjar meloooodifestivalen. blir att titta på den med en krokig banan i trakterna<3 de blir nos najs. om jag inte somnar hos henne. men då bär hon nog hem mig.

nu ska jag tänka på refrängen. pussssssssssssillluuusskk1!!<333<3<333<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0