ett lite annorlunda inläägg

idag har jag som sagt varit i..

..skolan



hade bara 1 lektion (jätte naks). de var samhällskunskap och vi kollade på..

..alfons:




de var mys. sen åt jag lunch med tina och lollo. de var..

..korv



sen åkte jag hem och pluggade utrotningshotade arter:



de var lite intressant. sen blev de träning, nämligen..

..step up

med en dålig tränare. kände oss som yra hönor!

vandrade hem och lagade..

couscous med kyckling.

sen kollade jag på:


familjen annorlunda! ÄLSKAR DET!

sen skulle de bli..

..prom

men så blev de icke! men en annan dag.

sen..

..duschade jag

de var skönt.

nu ska jag försöka plugga lite sen sova så jag slipper vara totalt död imorgon!

PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha, erika :D

2010-02-16 @ 12:32:28
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0