har känts som torsdag hela dagen

idag har varit en najsig dag i mitt lilla liv. vaknade och var lite sömnig men kände att jag inte hade något annat val än att stiga upp. åkte till solna och kollade rättegång med klassen. de var iiiiintressant! fastän de var ganska töntigt. typ två killar som var 16 och någon hade blivit misshandlad. men de var den första jag var på och ja som sagt, KUL! jag och tinis köpte wiener melange för 50 öre, catching. sen åt vi på donken och struntade i våran fjuttiga lektion som satt i skolan och väntade på oss. lollo köpte en väska och jag köpte hååårfärg! sen åkte jag hem (träffade bella på vägen myyyyyyyys). på kvällen blev de afro dans (jag var sämst, men as kul och svettigt) matlagning med 2 91or och väldigt mys med godis och praaat. sen skickade jag hem dom för jag skulle sova och nu e jag inte trött.
jag är ensam hemma så känner att ifall jag skulle lägga mig nu skulle jag ligga och tänka på läskiga grejer så väntar tills jag blir mega trött. (nu dampade datorn och öppnade 2 tomma internetsidor!)

så nu hittade jag en liten lista på korgis blogg (som jag inte träffat på eeeeeeeeeeeevigheter, men som ska klippa mitt slitna hår imorgonbitti)

SENASTE:

1. Dryck: loka med päron/krusbärssmak
2. Telefonsamtalet: någon som ringde och la på. och lollsan

3. SMS: nicoliiinnaa
4. Sång du lyssnade på: hmmmmmmmmmm någon på radio, typ bad romance säger jag nu
5. Gången du grät: de var faktiskt ett tag sedan.. hm.. typ förra veckan föll en liten tår!


HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: dejtat låter så skumt, men träffat ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: nää
8. Ångrat något: man ska inte ångra något (försöker tänka så)
9. Förlorat någon speciell person: jooo

10. Varit deprimerad: nä eller.. deprimerad är väl typ en sjukdom? eller kanske e deprission som är de. nä de tror jag inte!
11. Varit så trött att du somnat sittandes: som chrisse skrev, i bilen? typ ofta


ÅR 2009 HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: jaaa!!!
16. Fått ditt hjärta krossat: nej de känns ganska okrossat
17. Skrattat så att du har börjat gråta: jaaaaaaaa!
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: ja eller jag vet ju inte hur de vore om jag inte träffat en del personer. så ja typ.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: de gör man väl hela tiden sakta men säkert.
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: jaa
21. Pussat någon: en liten puss har någon nog fått

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: min msn känns ganska oaktiv
23. Hur många barn vill du ha: 4 kanske
24. Har du några husdjur: dammråttor..
25. Vill du ändra ditt namn: nej de skulle bli lite jobbigt..
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: fick frukost på sängen, gick första dagen i trean i skolan, köpte cigg lagligt. fikade på ullriskdal och fick morotsmarmelad, åt sushi och tårta typ.
27. Vilken tid vaknade du idag: hm... sju?
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: höll på att somna tror jag
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: nej eller jo att de gick superbra på kemiprovet men jag sa på en annan fråga att man inte skulle ångra något och om jag gör det har jag för mycket dubbelmoral ju.
30. Senaste gången du träffade din pappa: söndags!
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: så kan man inte tänka ju.. klart de finns något men nä nu e jag nöjd.
32. Vad lyssnar du på just nu: mina egna andetag och alla spöken som smyger omkring..
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Max: typ inte... haha
34. Vad gör dig irriterad just nu: inget? att jag inte har sovmorgon imorgon kanske

OM DIG:

37 Vad är ditt namn: erika
38. Stjärntecken: lejon

39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: norra ängby
41. Gymnasie: spånga
42. Högskola: ingen
43. Hårfärg: blond med en halvmeters utväxt
44. Långt eller kort: ganska långt
45. Längd: 161,5
46. Vad gillar du gällande dig själv: att jag e coolast på jorden typ. nää att jag e glad och trevlig och hurtig när jag tränar och.. njuter av livet!
47. Piercings: öronen om de räknas
48. Tattoos: ingen sådan
49. Höger eller vänster: hööger

 

DIN FÖRSTA:
51. Operation: tror inte jag gjort någon, tur! ta i trä
52. Piercing: fortfarande öronen om de räknas
53. Tatueringen: fortfarande ingen
54. Bästa vän: louisa på dagis tror jag.. eller julia å pontus
55. Sporten du spelade: typ vad hette de.. när man var liten och dansade och lekte med ärtpåsar.. minns inte.
56. Husdjur: dammråttorna..
57. Vaccination du minns: jaa.. minns inte så många. typ första fästing?
58. Konsert: åhh minns inte. typ gyllene tider
59. Förälskelse: simon på dagis. men sen bytte han dagis
60. Alkohol du drack: sprit med jäst läsk. eller cider.


JUST NU:
61. Äter du: inget
62. Dricker du: naaada
63. Är du på väg att: somna faktiskt
64. Lyssnar du på: inget
65. Väntar du på: att listan ska ta slut?


DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja!!
67. Vill du gifta dig: självklart!!!
68. Karriär i åtanke: någon stans

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: ögonen
70. Kramar eller pussar: pussar och några kramar också
71. Kortare eller längre: längre känns ganska bra.. svårt att vara kortare..
72. Yngre eller äldre: äldre om man måste välja
73. Romantisk eller spontan: en kombination vore najs
74. Snygg mage eller snygga armar: hmmm.... båda!
75. Tatueringar eller piercingar: men ucsh vad svåra frågor!! bara de e fint så e jag glad
76. Känslig eller inte: lagom som chrisse sa
77. Ragg eller förhållande: beror på vem de e
78. Bråkstake eller tveksam: håller med chrisse.. vadå tveksam?

okej detta var väldigt uttröttande! gud de var tråkigt.

nu ska jag sova, och de kommer jag kunna också.

börjar åtta imorgon! ÅÅÅÅÅNGEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0