helgen+måndag+idag

helllooooooooo! har varit en lite dålig bloggare men så kan de gå ibland. sista jag skrev var i fredags innan vi begav oss ut. tror ploppy skrev efter de, men kan skriva igen att vi firade marielle och vi drog till nype. tur att mina flickor känner en som joibbar där så vi fick komma in gratis och komma till vipen, då blev vi lyckliga människor. vi drack god sommarcider och dansade och träffade flera kända ansikten, en lyckad kväll och jag tycker att musiken var braaaaaa! stannade till de stängde och då var vakterna lite sura och körde ut alla på en gång. vi drog till mc donalds och sen heeeem. då var jag och rump trötta men vi åt lite bröd och gjorde i ordning oss och deckade i min sköööna säng. dagen efter var vi också lite sega, men så brukar det gå! när rump hade lämnat mitt hem så duschade jag och sen var det jobbtime. gick jätte dåligt, kan bero på att jag var jätte stressad så jag mådde illa (eller för jag var bakis) slutade åtta och åkte hem med en trevlig tjej från jobbet. så var hemma typ halv tio tror jag. då hade vi gäster så jag åt med dom och umgicks lite, de var trevligt. sen blev de robinsson final och sen deckade jag i min säng för jag var döden själv. söndagen bestod av barnvakteri och bio+frossing med världens bästa rumpflicka. avatar var bra tyckte viii, hihi. måndagen var skola och sen bjöd jag mamma på restaurang för min present jag fick (restaurang för två) och 91 tyckte jag var lite dum som inte hade tänkt att bjuda henne(a) men maten var smaskens och vi rullade hem mätta och glada.
idag var de två lektioner som vanligt, lax/lasange lunch och sedan fika med tinis och lollo, trevlans. måste göra lite projektarbet plugg nu, hoppas de går snabbt. och skriva en logg. och måste göra en tyskauppgift. ikväll blir de tträning och PHfinal. är lessen för jag och rump inte vann biljetter (en tyst minut för oss tack)

nu projektarbete nästa!
PUSSILUSK<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0