ingen vanlig dag

idag är absolut absolut absolut ingen vanlig dag! de är TIIIIIIIIIIIIIIISDAG :o de e de jju typ aldrig.

SKOOJJJA

de e nämligen en liten flicka som fyller år idag!!

och denna flicka är inte vilken flicka som helst. utan en söt, gullig, underbar, busig, rolig, gosig och nosig flicka. hon blir hela 19 år idag. dagen till ära.

det finns mycket att älska på henne, men nosen är nog de som tar upp störst yta och om jag ska vara riktigt ärlig är de nog den jag älskar mest(a) bigbo!



graaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttiiiiiiiiiiiiiiiiiisss!!!!!







jag <3 dig



Kommentarer
Postat av: therese

shit vilken fin bild när ni är blonda på grönan tror jag träffade er den dagen och åkte extream:P tihi<3

2010-03-16 @ 19:54:13
URL: http://mybabylovescandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0