nu e de söndagsmys

heloooooooo! helgen är slut:( nooo. men måste ändå säga att den varit lyckad!
var som sagt hos bananen, som sagt mys. inte lika mys att jag fick vandra hem till min fader mitt i natten. men de gick ändå ganska snabbt! så kom hem och sov sött.
dagen efter de var de jobb, de gick jätte bra och var faktiskt kul;) och jag har typ blivit duktig nu känner jag! e lite stolt. på kvällen blev de utgång för vico, milla, sabina och mig! gick till grodan, var as lång kö, men träffade paloma och kunde smita in i kön med dom. så då stod vi BARA 45 minuter.. var ganska mycket folk och lång kö överallt. så lite segt. och ingen var väl övertaggad precis.
så vi begav oss därifrån vid halv två typ. mötte mille och rickard och chillade lite. påvägen hem köpte jag och rump godis och jag fick en smaskig korv:) vi gick hem till rickard med han och mille. jag var mega trött och deckade efter ett tag. men skönt var de. sov sött och åt godis till frukost. jag och rump skulle vandra hem, gick en tunnelbanestation men sen blev vi slöa och åkte tunnelbana en;) kom hem och ja..... typ skrev handlingslista sen lämnade rumpan mig för duschen och kemiboken. så jag pluggade lite men sen gav jag upp.
kollade på snabba cash med pappi i vällingby! den var braaaaaaaaa men äcklig så man var tvungen att blunda. usch. sen blev de en lite kall prommis men jag åt en god glass.

nu kollar jag på blåsningen och dör lite för mig själv här! hihi.
jag är lycklig, imorgon börjar fem över tio och slutar typ tjugo över tolv!! såå sköööööööööööönt.

PUSS PÅ ALLA

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Eriki! Vilken tid är den då? :)

2010-02-08 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0