ny vecka - nya tag

godmorgon! nu är de en ny vecka och nya tag!
börjar om 45 minuter och har sam. sen slutar jag!!!!! skönt!

i fredags var vi ute, hade jättekul fastän vi svettades som grisar. men var bra musik, bra dag och roliga människor! cilla, nico, chrisse och mathilda sov här och vi sov gott fastän alla frös när vi kom hem:p köpte godis och chips på morgonen och kollade film!
på kvällen var jag på indisk restaurang med mammas två kompisar, de var mysigt;) och gott! sen när jag kom hem kom milla, vico och sari hit. vi pratade och mös lite. sen gick sara och vico och jag och milla kollade gamla paradise hotel klipp och jagade bindor på datorn! och jag somnade nästan.

på söndagen var de jobb och de var kul fastän jag hungrade ihjäl. milla och nico mötte upp mig och vi åt donken som var smaskigt och sen var vi på jakt efter semelbullar men de var slut överallt:( så de blev frukt och naturgodis istället i min soffa. och chrisse korg kom och hämtade hem sin sko och mös med oss.

de var min helg och den var najs. har två viktiga grejer att göra denna vecka i skolan. ett prov och en sammanfattning av ett häfte med artiklar. ska försöka få dom gjorda typ idag! iaf sammanfattning. men tvivlar på att jag orkar det. sen vill jag träna för de var ett tag sedan nu!

har haft jätte mycket tid nu på morgonen.. skulle alltså kunnat sova längre! meneenmeen.

SKOLA NU!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0