onsdag

hejhejhej
hade en väldigt bra födelsedag igår :) förutom att jag typ var sjuk, men jaja.. väcktes med sång och paket av familjen på morgonen, och sen sov jag lite till. sen hade sara och jossa bestämt att det skulle bli kladdkakebak och mys hemma hos oss, för sara hade inte lyckats ta sig till skolan, så hon promenerade hit istället :) dom bakade en kladdkaka som var huuur god som helst, och sen blev det lite religionsplugg och så. på kvällen blev det restaurang med familjen, fick kämpa lite för ett glas vin oxå, men vad gör man inte för att slippa dricka vatten på sin födelsedag? (a) jättegod mat och mys såklart! sen blev det film och sen va de godnatt :)

vaknade idag och kände att min hals inte tillät mig att kliva upp, och tempen visade oxå att det inte var läge för skola. så jag sov vidare och fick ringa min barnvaktsmamma och säga att jag inte kunde hämta idag heller. 
det blir nästan som två veckors lov det här :P men imorrn ska jag försöka ta mig till praktiken, och till skolan på fredag, och sen är det looov på riktigt!

nu ska jag försöka hitta på något att göra.. typ se en film..? puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0