söndag igen

okej nu försvann de första raderna jag skrivit? skumt. jaja GODMORGON! idag e de söndag. vi ber om ursäkt för lite dålig uppdatering, men så kan de gå.
jag jobbade onsdag, torsdag och fredag så var lite smått död när jag kom hem alla dagar. eller jobbade på dagen på fredagen efter skolan och sen köpte jag och tutti present till vico. och igår firade vi henne. först god middag, tårta och spel hemma hos henne, sen mot tunnelbanan som var totalt inställd, KUL. så vi tog taxi, ganska skönt ändå. gick till amba, men blev inte som vi tänkt oss. så drog till vårat nostalgiställe eller vad man ska kalla det. där vi alltd hängde förut. och de slutade ju bra iaf, (bloggen lever verkligen sitt eegna liv, nu blev allt litet)
iaf vi dansade och umgicks och hade det trevligt. hoppas ploppie e nöjd<3 alla började dra sig typ vid ett eller två eller vad de var. men jag och rumpy var kvar tills kvart i tre eller vad de var.
var hemma i min säng som världens största isbit och somnade vid 5. tror de dröjde ett tag tills jag tinade upp.
vaknade tio idag, varför så tidigt undrar jag? kunde inte somna om så gick upp då.

och nu är de söndag. söndag=pluggdag.

SÅ NU SKA JAG SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIVA. pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0