2010 blev det

halllloooojj! äntligen lever min dator igen:D ringde till dell och stod i kö i 20 minuter, var as konstig musik, kan inte ens förklara men blandning mellan rock och opera och massa annat.. typ. så jag la på för jag tänkte att det seriöst inte kunde vara dell. men ringde igen och jo, samma musik. så väntade i 33 minuter i kö! och sen kom jag fram till någon snubbe som hade lite rolig dialekt. först försökte han installera något så de skulle fungera men icke. så fick starta om datorn och nu är den som i början när den var nyköpt. dvs minus alla bilder och allt.. störande men har sparat det mesta på extern hårdisk, så de e braaa iaf. och nyårsbilderna gick att ladda över:D trodde kameran hade gått sönder ännu mer (just nu kan man inte se vad man fotar, skärmen är svart). men trodde den hade gått sönder ännu mer, dvs helt. men de var bara de att jag fotat så grymt mycket bilder på nyår. typ 200.. och många e väldigt hemska! ett smakprov:


äkta nyårsbilder. raketer, chrisse som dricker och 2 gladingar!!!


chrisse då...


jag och amanddaaa


taggade var förnamnet på vad vi var


hej sweeetisar.

ja de finns massa fler bilder, hamnar på faaaceeeboook:D
och jag kom på att jag kanske lagt över alla mina nyaste bilder på externa hårddisken också, jan kolla sen, najs i sådana fall. har ännu mera snygga bilder då.

PUSS<3


Kommentarer
Postat av: korgkorgkorg

hahahahahhahahaha asso första bilden på mig? ser ju ut som värsta alkisen! jag vill se aaaalllaa bilder! :D

2010-01-05 @ 01:07:43
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0