back!

jag har visst haft en liten bloggpaus, har inte skrivit sedan julafton, men nu är jag tillbaka :P
har iallafall haft en supermysig jul, galet nyår och asskönt lov, mest slappat, myst till filmer, gått promenader i snön, och festat lite :) nu har skolan börjat oxå, och vi är inne på sista terminen, galet!!!

helgen som va var oxå väldigt braa, utgång i fredags, soft bar, och de va jättebra :D sen mös jag med bästis på lördagen, för att senare promenera iväg på middag med familjen hos en barndomsvän, trevligt faktiskt :) resterande del av lördagskvällen+hela söndagen spenderade jag med min älskling :)

har färgat håret idag, tror de blev riktigt bra! och imorrn är de lång skoldag, och sen barnvakt, yeeeeeeey.

lite senare ikväll blir de npg prom, och paradise!!!
puss<3


nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0