en namnsdag i mitt lilla liv

gooooddaagg. gårdagen blev lyckad! sara kom till mig, vi hade klädångest och bytte kläder typ 42525 gånger, sminkade oss, lyssnade på musik, drack vin och taggade till ordentligt! sabina kom och vi började vandra mot tunnelbanan, mötte upp vico. och ja vi skulle till ego, men så blev det icke. så vi drog till soft bar och de var dååligt, blev lite besvikna. typ var tredje låt var bra, ganska lite folk och näää.. inte bra tyckte vi! vico och sabina åkte hem och jag och sara drog till chaplins där linnea eller vad hon heter var från saras klass och katta, linn och massa människor som man kände. vi dansade och sjöng kareoke och träffade lite männisor och hade det allmänt trevligt! typ tjugo i tre kände vi att vi skulle röra på oss därifrån så vi gjorde det. ringde milla och precis när jag säger att vi är påväg till donken säger hon att dom också är det, till samma mc donalds. så de kom typ 1 minut efter oss:) och hon var med niccie och några från deras klass. så vi köpte pommes frites och de blev stolkastarbråk och folk blödde och de var allmänt lite kaos tyckte jag. eller inte värsta grejen men typ någon som deckade på en stol mitt på golvet också. sen åååkte vi iaf hem till mig och bortstade tänderna och gjorde oss nattiga och sov i min säng. eller först pratade vi tills våra röster försvann! och jag hostade hela natten och sara vaknade tidigt. så idag har jag varit totalt DÖD! och är de fortfarande. har pluggat sam, badat, haft namnsdagsfika (JAG HAR NAMNSDAG IDAG!) och lite så. skulle träna men orkade inte ta mig till gymmet. men funderar på att cykla lite motionscykel? och kolla på tv samtidigt. de borde man ju bli lite pigg av. frågan är om jag orkar...

ska försöka sova inte allt för sent ikväll, ett lycka till till mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0