en väldigt ledig nos

hellloooooooooooooo jag är världens bästa människa! igår (torsdag) var jag ledig för de var typ aktivitetsdag och idag var min endaste fjuttiga lektion inställd! wiee så himmla najs! värsta långhelgen ju.

så jag är en lycklig människa, men hatad av andra.

denna dag har bestått av bodypump klockan 11:00 och min lilla kropp blev helt slutkörd. sen åkte jag till skolan och träffad en nysolad nakenkatt och vi busade lite på toan och jag skulle hämta lite plugg men hittade inget som behövdes pluggas över helgen, najs det! så jag åkte tillbaka till gymmet och träffade en brun rumpa som tränade och jag kollade på och tränade lite grann. och flickan lärde mig lite om drömmar typ, de var lite kul. hihi.

sen fick jag skjuts hem och var en väldigt hungrig människa eftersom jag bara ätit en macka på morgonen. så åt pasta som inte var färdigkokad. och nu har jag städat och duschat (har kännt mig så enormt ofräsch idag, USCH!)

nu ska jag chilla lite, sen handla middag, sen äta middag, sen bestämma kläder, sen klä på sig kläder, sen sminkas, sen bege oss, sen åka tunnelbana, sen dricka, sen dansa, sen ha kul, sen skratta. sen kanske nico och chrisse kommer (hoppas!)

som sagt, chilla lite ska jag göra nu.

PUSSILIPUSSPUSSPUSS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0