fredag!

tjoohooo!!!! fredag idag. har haft väääärldens skönaste dag. åkte till skolan och skulle ha lektion kvart över tio. men när jag sitter på bussen ringer lollo och säger att lektionen är inställd! yippi! fast jobbigt att man redan åkt då. åker iaf till skolan ändå och chillar ett tag. var lite bråkigt och tråkigt. sen begav vi oss iaf till pendeln och åkte till stan. lollo handlade någon creme och på body shop köpte jag foundation till mamma eftersom jag tagit slut på hennes, hehe. och hon som jobbade där lyckades övertala mig att köpa någon creme eller något. kände mig aningens lättövertalad! köpte ett par lackleggins på gina också. känns som jag köper de 425 år efter alla andra, men de e fina. lollo lämnade mig för tina och jag åkte hem och var super törstig och drack jordgubbssaft. sen har de inte hänt så mycket mer.

väntar på att rumpi ska sluta och höra av sig så vi kan bestämma när vi ska till tina. de är nämligen där som kvällen ska spenderas (lkan man säga spenderas i de sammanhanget?) de blir iaf 91 - chrisse&sara + pi - mathilda&tess + carro&lollo. vi ska äta sushi och sen bara ha det massa trevligt! de ser jag fram emot. jobbigt att tina bor så långt borta bara, men börjar vänja mig vid det nu:P

så nu vet jag inte vad jag ska skriva med.
hejdåååå kan jag skriva iaf!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0