pluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuggg

tju,
slutade megaatidigt idag, åkte raka vägen (nästan) hem och satte igång med mitt läxberg! weeei jag är så duktig, och de är så tråkigt så jag avlider lite inombords, menmen, de måste göras! senare ikväll ska jag iväg och träna med mamma och nån mer kanske?, skönt! hinns inte med så mycket träning nu förtiden..
sitter iallafall och klurar på typ femtiotusen instuderingsfrågor om judendom, är ungefär lika kul som de låter, sen ska jag dyka ner i svenskaboken oxå. 

resten av veckan bjuder på apu=låååång dag :(, kunder, typ tjejkväll hos Tina, släkt middag hos mormor, träning, plugg, de är väl typ de jag kommer hinna med!
nästa vecka är en mördarvecka med massa prov och jobbiga grejer, men efter de hoppas jag på en chillvecka :D

mamma och pappa kom ju hem igår! dom hade köpt massa fina underkläder, och lite tröjor och skor till oss, wie :D

tillbaka till judendomen nu! puss<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0