save tonight

hejsi.
jag ändrade mina planer igårkväll, efter middag hod mormor bestämde jag mig för att följa med sara erika och sabina ut! vi hade trevligt trots att stället inte alls va lika bra som vi förväntade oss, men alltid trevligt med mina söta :)
vaknade upp hos thomas imorse och fick skynda iväg till bussen för att hinna hem innan Julia skulle komma och klippa sig, klippte lite toppar på henne och sen drog jag till gymmet. de gick superbra och kände mig väldigt duktig efter!
har försökt plugga nu i nårga timmar, men det går lite sisådär, har mest ångest för nagelprovet, vet typ inte vad man ska kunna :S men vi får se hur det går helt enkelt..
ska sätta mig och läsa några sidor svenska nu och sen äta middag,
får se vad som händer ikväll, film kanske?

puss<3


<3


Kommentarer
Postat av: bigbo

vi e så snygga<3

2010-01-24 @ 22:20:26
Postat av: Anonym

yes we are! :D

2010-01-24 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0