svettpölen

goodmorgon! idag var min hjärna lite konstig, den fick för sig att jag skulle vakna klockan fem! låg i sängen och kunde inte somna om och tänkte bara på vad jag var tvungen att göra i skolan. så jag gick upp typ kvart över och fixade lite med projektarbetet, skrev ihop lite saker, fixade lite fakta och skrev en logg. kändes bra att ha gjort något iaf!

börjar åtta så har haft en del tid att inte göra någonting, eller ätit ordentligt med frukost, fixat mig i lugn och ro och jaa inte gjort någonting. idag är en kort dag iaf. tyska och kemi, slutar tjugo över elva tror jag. har iofs förhör på kemin, har inte pluggat ett skit. men fattar inte ett skit så finns inte så mycket att göra.. men ska sitta kvar efter skolan och jag och nakenkatten ska skriva ett arbete om aborren;) haha. så ska fixa de så vi har de gjort. sen tänkte jag träna. ska nämligen vara med på öppet hus med skolan ikväll så blir ingen favoritcore ikväll. jaaa... vad mer? igår var jag och min snyggrumpa väldigt duktiga, vi tränade våra ben tills dom inte orkade mer. var även typ årets äckligaste på gymet då. en gubbe som cyklade i säkert ja väldigt länge. inge fel med det, men han svettades som en gris! var en fet pöl på golvet sen, seriöst en jätteSTOR! han torkade upp den med massa handdukar och papper men de stank ändå i hela gymmet. de borde ju finnas regler för hur mycket man får svettas? eller alltså hur hårt man får träna, typ...


har ändå inte så mycket för mig så kände att jag lika gärna kunde måla en illustration över de hemska. sådär stor var hans svettpöl!

nu ska jag börja vandra, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah RUMP:D

2010-01-26 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0