tiiiiisdag

tjenixxxxxen! idag är de tisdag. vi har nytt schema och jag går mellan 8 och halv elva! ÅH skönaste dagen i veckan! hade tyska+kemi. sen åkte jag till apoteket och hämtade ut hostmedicin som jag ska knarka nu. och sen blev de lite tyskaprov och jag halvsov lite, var väldigt trött imorse. när klockan ringde imorse hade jag precis fått min pommes frites med mc feast dippsås serverad! jag ville bara trycka snooze och återvända till drömmen och äta upp den, mmmm. men fick strunta i det:( har kommit på att jag måste trycka på snooze massa gånger på morgonen utan att jag märker, för ibland vaknar jag och har lite smått panik:o jaja. på kvällen nu blev de träning med nicopicen, de var trevligt och vi blev lite trötta men de var skönt:) jag<3mattias ifall du nu skulle läsa våran fina blogg. sen vandrade vi hemåt, jag åt laxmiddag och har duschat. och nu blir det tyskaprov fraaam till PH!! åh jag älskar att de är entimmes program, men hatar att de bara e två gånger i veckan!

PussiLUsk!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha, Erika ;) <3

Jaa, skorna läcker in hela tiden, innomhus, utomhus, när jag inte har dom på mig.. Bläää!!



Btw, kan du dela med dig lite av din hostmedicin? Jag behöer! :p

2010-01-20 @ 07:40:41
URL: http://ingapauser.blogg.se/
Postat av: Anonym

kom och hämta vettja:D du e välkommen tuttisss!

2010-01-20 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0