tooorssdag, kan de inte bli sommar snart

detta är vårat 801 inlägg i denna blogg så jag firar de genom att härma vicopicen.

visste DU..

att jag vill -
åka till ett varmt land och sova lite för jag e trött
att min senaste kyss - var för någon vecka sedan
att jag lyssnar mest på - mitt hjärta.. nää typ andra, som vico skrev, musik! radio just nu och cimon från paradise hotel är där!
att jag pratar - ganska mycket
att jag inte gillar - mögelost
att min första riktiga kyss - vet jag inte exakt när den var
att kärlek är - viktigt i livet
att jag gillar att - skratta
att jag alltid kommer att - vara 161,5 centimeter lång, tror inte jag växer mer..
att jag är hemligt förälskad i - hehehehe.. mikael typ. eller zlatan kanske..
att sist jag grät var - typ tisdags? har inte så bra koll på alla dagar
att min mobiltelefon är - lätt som en plätt och ibland eeeeexxxtreemmt SEG
att när jag vaknar på morgonen - tänker jag: ÅH neeejj redan morgon?!?!!?
att innan jag går och lägger mig - släcker jag lampan och tänker på något trevligt
att idag har jag - varit i skolan, kollat när milla klippt tina, lunchat eller aa ätit semla med milla och träänat. och lagat tortellini!
att jag just nu tänker på - den här listan..
att i kväll ska jag - sova, om jag inte kommer på något vettigare..
att i morgon kommer jag - ha en lektion, städa och på vuxenfest
att jag hoppas - att jag inte dör på många år..
att jag verkligen vill - se paradise hotel nu.. eller robinson!

jaaa de var trevligt. jag kommer seriöst somna nu, ligger på sängen och känner hur mina ögonlock typ ramlar ihop.. så de kan gå. idag hade jag en lektion.. WIE vad skönt det var. sen som jag skrev i den fina listan så kollade jag på när milla klippte tinas röda hår, de blev fint. sen semelätande. sen åkte jag till gymmet, var lite hurtig. men hade ont i min rygg efteråt för mina muskler kämpade så mycket..
imorgon ska jag på 50års fest, ska bli.. helt okej.
men skulle hellre vara hemma och göra något kul med mina roliga vänninor.

PUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ofta de bara spelar massa musik när cimon e på nrj?! pfff)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0