trettondagen, eller trettonafton?

helllo!! igår på dagen minns jag inte vad jag gjorde.. eller jo sov länge och vilade och blev frisk från min sjuka som jag hade. vid sju eller ja typ halv åtta kom nic och milli hit och vi tittade på nyårsbilder och skrattade och sminkade oss lite. sen lite senare träffade vi rikard, albin och mille och vi hade en mycket trevlig bild.. jag fotade en del men kommer nog inte dela med mig av några här:p inte ännu iaf, kanske sen. jaaaa, sedan när vi kände att vi var lite trötta och var tvungna att börja vandra hemåt så gjorde vii det. och iskallt var de verkligen, läpparna frös till is så  de var svårt att prata. någon gång typ fem (?) kom jag och milla hem till mig i kopia av oss själva som isstatyer, blää. vi tvättade bort sminket och klädde på oss nattekläder och kröp ner. sen låg vi och pratade men någon gång innan sju kände vi att de var dags att välkomna john blund och han kom på en gång till mig iaf, för jag somnade. och sen vaknade vi idag vid 12 tror jag och var lite döda och väldigt bakis. så en bakisdag har de varit! har försökt kolla paradise men de vägrar att lägga upp de på internet så de har icke blivit något av det.. åhh jag vill se!! och ikväll blir de utgång. ska snart och möta upp nico och sen mot stan och de ska bli mucho trevligt.. jag har på mig en klänning som jag köpte i kista på rean:D den e ganska najs men kommer se mobbat ut när jag har jacka på:p jaaaaajaaaa nu ska jag börja bege mig, eller packa min väska och så....

tror kvällen kommer bli näääjs<3 pussilusk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0