vet ni..

att jag vill - slippa praktiken imorrn
att min senaste kyss - var i måndags utanför skolan
att jag lyssnar mest på - när andra pratar, och på musik
att jag pratar - mycket ibland, lite ibland
att jag inte gillar - missförstånd tillexempel
att min första riktiga kyss - är nog glömd..
att kärlek är - det finaste jag vet
att jag gillar att - mysa, festa, träna 
att jag alltid kommer att - älska min familj!
att jag är hemligt förälskad i - snubben i green street holigans (a)
att sist jag grät var - idag, under fyra telefonsamtal samt utanför mitt hus
att min mobiltelefon är - gammal men bra!
att när jag vaknar på morgonen - snoozar jag
att innan jag går och lägger mig - säger jag godnatt till hela familjen, och messar thomas
att idag har jag - varit i skolan, varit i jakan, ätit tacos, pratat i telefon
att jag just nu tänker på - 91
att i kväll ska jag - kolla på film
att i morgon kommer jag - praktisera och fika hos mormor
att jag hoppas - att allt blir bra
att jag verkligen vill - ha ett grymt år!


Kommentarer
Postat av: Sara

Alla älskar han i GSH! Och jag älskar dig (: <3

2010-01-15 @ 00:34:34
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0