you are the only exception

hemma idaag, vaknade imorse och kände mig lika skum som igår :s mår typ illa, fast på nått konstigt sätt, plus att jag har ont i huvet..
igår hade jag iallafall fullt upp, åkte till skolan och gjorde judendomsprovet, gick helt okej tror jag, sen åkte jag raka vägen hem till thomas och somnade som en liten stock i hans säng, sov typ en och en halv timme, sen var de dags för lunch, en sväng förbi vällingby och sen till spånga för att möta upp Sara och två av hennes klasskompisar, vi åkte hem till Helenas kompis i sumpan och jag klippte helena och malin! efter det var det bara att pallra sig iväg till gymmet och köra ett corepass med sara,. hurt! efter det va jag som sagt död och mådde dåligt, gick hem och fick i min lite middag, och sen chillade jag i soffan hela kvällen, skööönti.
 imorrn måste jag iväg till skolan, ska fixa med någon planering och sen ska jag klippa thomas, efter de åker vi nog och tar en fika eller nått innan han ska iväg till jobbet. sen blir det träning igen, spinn den här gången. både pappa och jossa ska bort på roligheter så det blir bara jag mamma och sara som äter middag tillsammans imorrn, men de blir mys :D efter de blir det fix och sånt, och sen uuuut :) låter som att det kommer bli en lyckad fredagkväll tycker jag!

har ägnat hela dagen åt att läsa låt den rätte komma in, ganska skum tycker jag nog.. men nu ska jag ta en paus och kika på oth isället (a) sen boken igen, och ikväll kommer tydligen gudfar hit på middag oxå, trevlans :) pusspuss<3



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker att det låter som en alldeles perfekt fredagkväll ;) <3

2010-01-28 @ 21:32:59
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0