14 juni

nu tvingar min noskompanjon mig att blogga. tror att hon tycker att jag blivit väldigt dålig på de.

var väldigt länge sedan och de är svårt att sammanfatta livet i ett litet inlägg. jag har iaf tagit studenten vilket var BÄST. går inte ens att förklara med ord så jag struntar i att försöka ens. förutom att säga BÄST!

sen har alla andra tagit studenten. och eftersom vi tog typ först så har jag varit väldigt avundsjuk. men glad för deras skull också såklart. eftersom deras dagar också blev otroligt lyckade. har varit på mottagningar och druckit deras dricka och ätit supermega god mat.

sen har jag jobbat. och umgåts med fina vänner. MEGABRA ALLTSÅ.

och ikväll ska jag och vico mysa. hoppas på film och snask<3. MUMS OCH MYS<3

(idag opererade jag bort min mollusk. hjälp och aj)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0