fredag!

regn idag, tycker lite synd om dom som tar studenten idag! men deras dag kommer ju bli super ändååå :D
min vecka har varit super, kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde i måndags, vet bara att jag promenerade runt kyrkskön med min cillis<3 tisdagen var jag barnvakt, onsdag spenderades med bästis mesta delen, sen långprommis, en sväng till vällingby och sen åkte jag och pappsen och storhandlade.
igår var det uppstigning jättetidigt, även för sara som var min räddare i nöden och följe med mig till läkaren och höll i handen när dom stack mig (a) sen somnade hon i väntrummet, SÖT! efter det var det iallafall utspring för två älsklingar, så fina så man dör typ. och sen mottagningar! skulle blivit utgång men så blev det inte, ganska skönt.. :)
idag har jag sara och jossa varit och handlat mat, och ikväll ska jag och sara bjuda våra föräldrar på middag för att dom hade ordnat världens bästa student till oss, snälla barn dom har!
nu väntar jag på att sara ska komma tillbaka så vi kan sätta igång och baka! PUSSSSSSS.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, söto <3

2010-06-13 @ 22:39:36
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0