asså aj..

min mun är i ett nära döden tillstånd, det är inte kul. men jag överlever genom att äta ipren, alvedon och panodil!
menmen, hade tänkt träna idag IGEN. men vaknade med bajsont i halsen och kände att i helgen vill jag vara frisk! men dock känner jag att en förkylning är på g.. den är inte så värst välkommer kan jag säga.
det enda jag har fått gjort idag är inhandling av present till sara (SOM KLARADE KÖRKORTET IDAG OCH JAG ÄR SÅÅÅÅ STOLT :D) och köpt en jeansjacka och en kjol (a) sen harjag ätit våfflor (såklart!) och nu försöker jag skriva klart naturkunskapen och det är tråkigt.
efter ett kundpass och ett handledningsmöte imorrn får vi enskedare helg! då blir det hem till andreas för lite förande och såå, och sen utgång :)
resten av helgen är fortfarande ganska oplanerad skulle jag vilja säga, men det blir säkert nått najs :)
snart ska jag nog hoppa i säng, eller okej, inte riktigt ännu kanske.. menmen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0