jag vill ha glaaaassss

heeeeeeeej nu e lovet slut:(
kan typ inte minnas sist jag skrev meeeeen lovet har gått snabbt.
började med utgång, jobba, myskväll, sen camp haninge i tre dagar (dvs pluggade sönder våra hjärnor i tre dagar) men lite bio med alla söta hann vi med. och frossandeeeeee, mmmmmm. sen var de barnvakt för min del och museeiebesök och frisörlek och sådant. och lite jobb till, och lite chill och lite mera utgång och ja lite plugg? hem nej typ inte alls.

idag e de alltså måndag. klockan två ska jag vara bröloppsmodell för nico&madde. naaaajs hoppas jag! ska ta med en klänning och lite grejer. och ska nog göra i ordning mig lite snart för sedan måste jag skutta ivääääg.

kan de inte bli vår typ NUU?????


typ såhär kommer jag se ut om några timmar, kaaaanske. vi får se hur de blir<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0