k5

tjabbbba tjjeeena hallllllå! idag e de tisdag. helgen var naajs! i fredags firade vi katta och ja de blev som de blev men var väldigt trevligt hemma hos katta och goood mat och bra sällskap!!!!! och lördagen chill hos lars och söndagen jobb och sen till en kusin och träffa massa kusiner och deras söta barn och släkt och tårta! najs.

idag znoosade jag i 55 minuter:o men hann till skolan iaf. e lite beroende av sööömn känner jag. så jag ska sova snart så jag slipper vara död imorgon. men ska bara kolla ph! de har lagt ut säsong 2 på webbtvn, typ ett nytt avsnitt om dagen. ska kolla klart på de jag kollar på nu!


jag katti och lollo var i vällingby på gina förra veckan. bloggade på deras dator. trodde de skulle hamna här på en gång. men iiiicke. vi e snygga iaf!

nu ska jag kolla klaaaaaaaaaaart! pussen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0