lilllördag<3

hellohellohellohello!!!!!!! första dagen i skolan denna vecka. ett prov som gick heelt okej. sen kom....... STUDENTMÖSSORNA!!! fast min var för liten:( och de hade glömt att gravera in min text i mössskärmen. så måste skicka tillbaka den......... snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaark.

jaja men den var ganska fin annars. fast inte jättefin:p
och nu kom jag på att jag inte vet vart jag lagt min studenttröja.. kul om den e borta...

ikväll e de personalfest:D jag längtar tills vi ska äta. hoppas de e gott.
sen vid 12 så blir de lööööööööööööööön, trodde jag ja. ringde till banken och dom sa att de inte var säkert att den kom in vid tolv. den kan komma typ vid sex på morgonen också:s kul kväll.

men vi får se. måste ju ladda på min telefon nu!!! abstinens. tackar gud för att de finns en hemtelefon<33<3<33

nu måste jag lixom bestämma vad jag ska klää mig i ikväl!! hoppas jag hittar något nytt och fint och najsigt i min garderob. tror inte de. hejdåååååååååååå<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0