min lilla leeediga vecka

heeeeeeeeloooo jag lever!
igår var jag leeedig, eller hade projektarbetes dag. min hjärna var lite konstig den morgonen för jag hade fått för mig att jag var tvungen att gå till tunnelbanan 27 minuter innan den gick(:s) så kom as tidigt. jag tina och katt jobbade iaf lite i stan, eller vi bestämde hur våran redovisning ska se ut. och åt suschi buffe, assss gott! sen blev de utvecklingssamtal på donken, janssons frestelse till middag (e inte de julmat:s?) och en kyyylig men myyysig prom!

idag e jag ledig igen.. eller idag e jag helt ledig, ingen projektarbetesdag. kände att jag skulle vara lite duktig idag och träna på morgonen hade jag tänkt när jag somnade. tänkte gå på pumpen vid 11 och då gå upp 10. men när klockan ringde klockan åtta av någon anledning trodde jag den var 10 och stressade upp.. och jaa.. jag e förvirrad. men gick på coren vid 9 med alla stammis pensionärer och de var jobbigt men naaaaaaaaaajs.

idag måste jag plugga, har prov tills imorgon i sam, på vad kan man fråga sig? och prov på torsdag i rättskunskap på typ treeeeeee kapitel. yes, önska mig lycka till<333333 pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0