sara and the car

heeeeeejj nu e jag en död människa. ska sova snart.
måste bara blogga så jag inte glömmer vad som händer i mitt lilla yttepyttiga liv.

igår var väääääärldens bästa personalfest. (ja de e typ underskattat) åt god förrätt, sen en kall huvudrätt och en inte så god efterrätt. men de fick gå ändå. jag och sanna hade as kul, och alla andra också såklart.. eller nää vi hade typ roligast. sen skulle vi vidare men sanna lyckades tappa bort sitt pass, jobbigt läge. men vi var ändå lite döda så vi åkte hemåt. kom inte hem så sent men de var skönt med tankte på att jag hade prov 8 imorse. gick ändå helt okej på de.. sen hade vi en feting håltimme. så jag, katten och tinis satte oss i systers vilorum (där man får vila när man har ont någonstans typ) och läste kp. sen blev vi sugan på sushi. så vi gick och handlade de och sen smög vi in och satte oss där igen och åt.. MMMMMMMMMMMMmmmmmmm de e så gott. och sen en lektion till, sen till stan och träffade två snygga tjejer och sen ploppade de upp en till men då åkte jag och horny mousee hemåt. och jag deckade lite och kollade ph (mm jag ska gifta mig med dett, såååååååå bra) och åt lite middag och försökte posta lite studentmössor och städade lite och fick ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till och lite så. och ikväll hatar alla eknomi. jag e nämligen kassör i elevrådet. och stackars hela skolan nu, för jag har ingen koll på pengarna och de e massor som e borta och jag vet inte vad. KUL! men nu glömmer vi de.

dagens bästa måste ändå varit......... TUTTILUTTENS KÖRKORT!!!
ska fira hennes födelsedag imorgon (fast hon fyller på måndag) så nu blir de fira dubbelt upp har jag bestämt.




Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAHA, snygg bild tuttis ;D

2010-03-26 @ 17:00:38
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0